دایی یک تنه مقابل آشتی‌کنان ایستاد/ حبس 20 دقیقه‌ای در دستشویی و بی‌توجهی به کاشانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 739
نویسنده : امير محمدي

علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از فتح جام حذفی در حال حاضر در سالن کنفرانس مطبوعاتی، مشغول مصاحبه با خبرنگارانی است که تندتند از افشاگری‌های او یادداشت برمی‌دارند. او که دقایقی بعد از قهرمانی پرسپولیس در کنار زمین علیه کاشانی جملاتی را به زبان آورد، بعد از حضور در رختکن حاضر نشد با سرپرست باشگاه پرسپولیس آشتی کند.

به گزارش گل، حبیب کاشانی پس از اهدای جام به رختکن پرسپولیس آمد و بعد از خسته نباشی به بازیکنان سراغ علی دایی را گرفت، اما دایی که از آمدن کاشانی باخبر شده بود، به دستشویی رفت و در آنجا ماند. کاشانی که غیبت دایی را متوجه شده بود، از بازیکنان سراغ دایی را گرفت و وحید هاشمیان و کریم باقری دو بار برای صدا زدن سرمربی پرسپولیس سمت او رفتند اما مرغ علی دایی یک پا داشت برای آشتی کنان مخفیگاه خود را ترک کند!

به این ترتیب بعد از 20 دقیقه معطلی کاشانی با دست خالی رختکن را ترک کرد و این در شرایطی بود که علی دایی بلافاصله به جمع خبرنگاران پیوست تا آخرین کنفرانس مطبوعاتی فصل خود را انجام بدهد. این کنفرانس ممکن است مهم‌ترین جملات فصل را در خود داشته باشد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: دایی یک تنه مقابل آشتی‌کنان ایستاد/ حبس 20 دقیقه‌ای در دستشویی و بی‌توجهی به کاشانی , قهرمان جام حذفي مشخص شد , امير محمدي , فقط داستان هاي آموزنده , فال روز , جديدترين اخبار , عکس بازيگران ايراني , رحيم مشايي , فتنه , صهوين ستيزي , عکس بازيگران , بهترين موزيک , موزيک جديد , دانلود آهنگ , آپلود , دانلود بازي , دانلود برنامه موبايل , عکس جديد , کجايي بابا , CRIST ANGEL , AMIR MOHAMMADI , MANOTO4 , CHIRANI , CHIRAN , HAFEZ ABAD , حافظ آباد , گيلان نيوز , بفرماييد شام , جوک قشنگ , جوک خنده دار سال , اس ام اس سره کاري , برنامه اديوس , من و تو , 5800 nokia , نرم افزار موبایل , سیمبین ورژن 5 , فال جدید , گالری عکس های جدید , امیر گوگل , اخبار و حوادث موضوعات , اخبار روز ورزشی , داستان عاطفی , بانک لپ تاپ های جدید , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: